بچه های مسجدی میلاد حضرت رقیه (س) را جشن گرفتند 
بچه های مسجدی میلاد حضرت رقیه (س) را جشن گرفتند 

بچه های مسجدی میلاد حضرت رقیه (س) را جشن گرفتند 

نصرالله امیری گفت: شامگاه گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری المهدی (عج)، میلاد حضرت رقیه (س) را جشن گرفتند.
شناسه خبر : 1043470 تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۳۹

«نصرالله امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: شامگاه گذشته پس از اقامه نماز مغرب و عشاء بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری المهدی (عج)، میلاد حضرت رقیه (س) را جشن گرفتند.


مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) جیرفت افزود: این جشن باشکوه همراه با نورافشانی آسمان، سخنرانی، مولودی خوانی و تجلیل از دختران هم نام با حضرت رقیه (س) بود.


وی بیان کرد: اجرای تئاتر توسط گروهی از هنرمندان شهر جیرفت، مسابقات فرهنگی و اهدا ۵۰ کارت هدیه به قید قرعه به برندگان، از سایر برنامه های این جشن بود.


امیری ابراز کرد: با توجه به شرایط کرونایی جشن ولادت حضرت رقیه (س) در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) جیرفت ادامه داد: در پایان جشن نیز بسته های تبرکی در بین شرکت کنندگان توزیع شد.


وی اظهار کرد: یکی از اولویت های اصلی این کانون فرهنگی هنری در طول سال، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی است و بر همین اساس در اعیاد مذهبی جشن برگزار می کند.


امیری در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری اعیاد مذهبی بتوانیم در راستای افزایش شناخت و معرفت مردم نسبت ائمه معصومین (ع) و سیره زندگی آنها گام برداریم.
 

پایان پیام/ 586